mormia

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

christians födelse dag.

Av Maria Ahlby - 9 mars 2011 21:58

  

i dag fyller christian 24år och de har firats...

vi började dagen med en kopp kaffi i sängen och mys med miilton medans douglas prövde på att ligga i sin egen säng själv en stund.

sen åt vi frukost tillsammans med svärmor som varit här hos oss ett par dagar nu.

och så fortskrider dagen vi gör de som kommer oss för de vi säga christian spelade lite tvspel medans jag och svärmor pysladew runt lite här hemma. sen va vi på gymmet oxå.

i kväll har min mor o far varit här och ättit maed med oss och sven o marie. sen komm även danne och erika över och fikade lite med oss alla. sen åkte alla på en gång och helt plötsligt känndes huset väldigt stort o tyst. emn gud så skönt. nu skall vi bara va ett tag. i bland känns det som om vi inte behöver prata emd varandra. utan vi förstår varnadra en då o de e nice. så nu skalll vi vara tysta och bara va ett tag. i alla falll fram tills i morgon då MY och SIRI kommer o myser emd mej o douglas medans pappa christian jobbar. men ajg skall försöka att kanske gå en liten sväng med siri ut till djuren o klappalite kor. e hon min guddotter så e hon.


ne nu kommer det lite bilder från våran lilla resa i sverige föraveckan.


:)  

Dom tuffa och coola musikerna.

            Jonatan


        

     john och Douglas

                                   Stefan och Douglas






Douglas fick inga merkbara men efter att ha varit i sin farbrors närhet ett par dygn. ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ahlby - 29 mars 2011 11:31

   PUSS     massa mys med pappa i soffan :)

bad

Av Maria Ahlby - 22 mars 2011 13:20

man måste ju bada innan man skakl träffa dotktorn        sköljer av efter badet ...

Av Maria Ahlby - 19 mars 2011 19:08

ja i dag har vi tagit fram hoppgungan det va tydligten kul i alla fall. men oj så trött han blev det va väl så spenande så all energi tog slut. han somnade men en gång efter han hoppat / gungat klart.       sen så har vi gjort om i halle...

Av Maria Ahlby - 18 mars 2011 14:56


ja i dag ringde prästen tillbax till mej. så nu är det bokat och klart in för dopet. käns toppen skall bli spenande att döpa douglas. och så får jag /vi tillfället att visa upp unevärsums mäst välskapta barn för nära och kära.   nu har jag klivit...

Av Maria Ahlby - 17 mars 2011 12:51

Haha ja ska sitera en bekant - jag är bäst på att jobba. Klockan 04.30 gick jag upp knaprade lite frukost sen gick jag ut till mina underbara kor. Så himla skönt att få känna att jag faktist ännu har kläm på de hela. Jag älskar kor så änkelt är det....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards