mormia

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria Ahlby - 31 januari 2011 17:24

så nu sover lille sprak en stund.

min käraste är pappaledig hela veckan så himla mysigt.

i morogn skall vi in till BB och Sprak skall göra sitt hörseltest. och sen skall vi och skriva på papper om att det är christian som är fadern.


måste bara få ur mej detta. jag blir så himal iriterad påfolk som skall kommentera hur andra gör med sina barn. ingen kan komma och säga att jag gör rätt eller fel med mitt barn. det är jag som är mamma och bara jag och min man som avgör vad som är rätt för vårat barn. det är ingen annan som känner vårat barn som vi gör. om du har åsikter om hur jag sköter mitt barn håll det för dej själv. vill inte höra något mer i stil med -han är hungrig, ger du han inge mat?  -han är trött lägg han i sin säng. de är väl mitt val om jag viöll låta han somna i min famn. hur fan skämmer man  bort en lite plutt som bara är 15 dagar.


ja sköter mej själv och skitter i andra så gör det samma DU.



vi var en sväng på Gymet i dag o träffade björn (tränaren) ja hoppas på att komma igång snart igen. både jag och christian saknar gymmet massa. och varför inte plutten kommer ju åka med oss så klart när vi åker ditt. han får väl ligga i babygymmet... ;)


på återseende. 


LE för fan snart e de jul

Av Maria Ahlby - 27 januari 2011 11:20

SÅ JA.....

du sover plutten och jag får lite tid att göra saker som är svårare när man har en bebis som e vaken. de e kul att vara mamma   

i går köpte vi en nappflaska och ärsätning, tack gud för att ärsätning finns. för antingen räker inte min bröstmjölk till eller så e det inte tillräkligt med näring i den. han bli aldrig nöjd. måste kolla upp om man kan ta mjölk prov, ja vi lämnar ju prov på kornas mjölk så de borde ju gå tycker jag.  någon som vet?

hunnit ringa försäkringskassan i dag oxå. får kulor på måndag de e ju ett stort +.

sen har vi bokat tid för att skriva på papperna om att christian e pappa till Douglas . o va ja inte gillar när han hickar. leskigt ju.n ser ut som om hela bröst korgen skall pluppa ut. men tok söt när han sover.


I dag får han ha en body som han ärgt av C. skall försöka sticka en mössa till D i dag , så han och pappsen kan ha likadana knoppvärmare.


BVC

Av Maria Ahlby - 25 januari 2011 12:56

jaha så i dag kommer BVC Anki hit. tycker det känns lite si så där med hembesök. känns som om hon skall utvärdera oss och vårat hem. men  men ja skriver senare och avslöjar resultatet vad hon sa. allt kommer gå bra.


ps miilton e en duktig hund

Av Maria Ahlby - 24 januari 2011 12:46

Ja nu ska vi se hur det här blir.

funderade på att testa den här bloggen i stället för här kan man få med bilder, och det är ju kul. kul för er som läer alltså.

men ja vet i tusan vi får se vart vi hamnar.

tyck gärna till om jag skall vara här eller där?

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards