mormia

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Maria Ahlby - 13 februari 2011 13:15

så nu är det så dags på året att det är dags att fylla år och i år tar jag o blir 25år ungefär så där  9127dygn gammal.det betyder att jag är ungefär sisådär 9096 dygn äldre en min son...


miilton fylde 3 år i går. han firade sin dag med att bryta en klo. men de gjorde inte så ont. men fick han besök av sina kompisar från fole.

o så fick ja besök av mina vänner som ville fira mej lite.

dem berörda va danne ,erika, tobbe,hanna,thommy,fia,stefan,fanny,siv ,fredrik och jhon. tror inte jag har glömt någon nu i så fall får ni ursäktamej jag skyller bestämt på maningsjärnan.... :) skönt när man har en kronkret ursäkt som alltid funkar...


nu sitter vi här och väntar på att dom andra skall komma, de vi säga dom som är släkt med mej. mamma,pappa,emma,svämor svärfar,anneli,håkan,marianne och olof. och så kusinen oxå elenor.


hunden sover , barnet sover , mannen fixar med bajset i lagåden och ja sitter o trycker på några knappar som sitter fast på en plast sak som kallas dator. skumt.


ja har b örjat använda min BRILAUGO igen ( glasögon) fick så ont i huvudet nu härom dagen o de höll i sig i 3 dygn sen rottade jag fram ögonen ur en låda (glasögonfodralet) och dammade av dem. så nu SER jag inte bara bra ut ja SER bra ut oxå. ;) hängde du med på den.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards