mormia

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Maria Ahlby - 2 mars 2011 14:58

  o betalbar bild. fantasiskt under bar son det där.


sitter hemma hos stefan (christians bror) ((christian min festman)) i sthlm.

vi väntar på att tiden skall gå så legehetsägarna kommer hem och vi får lite mer sälskap. douglas sover christian spelar tv-spel och jag sitter här o softar lite.


har fått en ny kampanj på buzzador som jag anmält mej till. den handlar om katt mat. de e nice skall bjuda våra katter på lite mat om jag kommer med i den kanpanjen. så lyxigt för dom. ja men dom får mat varje dag alltså. det är inte någon engångshändelse att dom får mat inte. ni skulle bara se våran lilla tös mini-P hon kan kanstan att äta hon. ligger på gränsen att bli tjock nu jo.


kan få komma en kanpanj på hund mat snart oxå. skulle vara speänande att ge något annat till miille lill kille på prov.


hur som tycker jag att du. JA JUST DU ! skall gå in på buzzador.se och se om det kan vara något för dej. de e kul. glöm inte att säga att det avr jag som tipsade dej bara. jag hatter sattto där inne.


sitiat :puss & hårdrock






Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards