mormia

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Maria Ahlby - 18 mars 2011 14:56

ja i dag ringde prästen tillbax till mej. så nu är det bokat och klart in för dopet. käns toppen skall bli spenande att döpa douglas. och så får jag /vi tillfället att visa upp unevärsums mäst välskapta barn för nära och kära.


nu har jag klivit upp 2 mårnar i rag och mjölkat. så himla nice. jag har sagt det förut och jag sägger det igen JAG ÄLSKAR KOR! dom e så mysiga. i morse när jag satte mej på trappan i gropen en kort sekund så fick jag en rejäl tvätt av min mössa den va vist skitig tyckte ko 618. men nu e den mäst täkt ev enselage och kraft foder.

sen fick jag en mys stund med Mini-P oxå det är diva i lagården (katten). hon e fin hon. skall se om jag hitter någon bild på henne .

  hon bodet ett litet tag i bur inne hos hyrsvärden efter hon blivit kastrerad. ville ju inte riskera någon infektion eller så. men hon av nöjd med en varm skön mysig krypp in massa mat o massa mys.


nu skalla jag förbereda maten för kvällen svärmor och svärfar kommer göra oss sälskap i kväll :)





PS: de kommer snö nu.... tror ni det kommer bli rubriker som

Snö kaus i tåg trafiken!

ELLER

Halkan kom som en chok!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards